7 Ağustos 2010 Cumartesi

Açılım bakanlığının ‘Kak Mesut’ elçiliği!..

Aynen öyle.

Kuzey Irak’a “şantiye”den bozma elçilik açılmış, elçi “Kuzey Irak Başbakanı”ndan açılım bakanına mesaj taşımaya başlamış ve biz bunu bir gazetenin magazin ekinden öğreniyoruz! Tesadüfen!


Sabah’ın Günaydın ekinde Yüksel Aytuğ imzalı yazı şöyle:


“Cuma saat 12.45... Cep telefonum çaldı. Tanımadığım bir numaraydı. Ama ses çok tanıdıktı: ”Sayın Bakanım’la görüşecektim“ dedi. Telefonun ucundaki İbrahim Tatlıses’ti. Belli ki numaraları karıştırmıştı. ”Bu vesileyle bile olsa sesinizi duymak ne güzel sayın Tatlıses?“ dedim gülerek, ”Ne yapacaktınız bakalım Bakan’la?“ Sevgili Tatlıses, nezaket gösterip, beni yanıtsız bırakmamak için ayrıntılara girdi: ”Dün Kuzey Irak Başbakanı ile beraberdim. Önemli mesajları vardı, onları iletecektim bakanıma...“


Düşünsenize; meğer İbo, Türk Hükümeti ile Kuzey Irak yönetimi arasında gayriresmi bir köprü vazifesi görüyormuş. Ağır işleyen devlet bürokrasisi, İbo sayesinde by-pass ediliyormuş filan...”


Selcan TAŞÇI / YENİÇAĞ GZT. / 28 Temmuz 2010

http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr...hp/?haber=14249

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hostgator Discount Code